fredag 23 mars 2007

Dagens dosa!


Dags för en dosa igen. Dagens dosa är en Bullboxer. En smidig liten mjuk sko i smårutigt tyg och med bruna mockadetaljer. Vidare har den kardborrknäppning vilket gör att den sitter fantastiskt bra. Skon är inköpt i en butik i Cork på Irland och är använd flitigt. Jag har aldrig sett märket i Sverige... men nu när jag skulle skriva det här inlägget sökte jag på namnet och hamnade, hör och häpna, på Ellos hemsida. Jag är inte säker på att det är samma märke. Jag VÄGRAR att tro att det är samma märke.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Pillis!
Jag vill egentligen inte kommentera något, utan bara säga - vad kul, här kommer jag titta in ibland!

;-))
peterpop

Anonym sa...

Sorry Pillis,
Bullboxer har funnits i Svedala många år -
köpte ett par loafers på Din Sko, Drottninggatan, för hur länge som helst.
Förresten har Ellos massor av bra "Bara på nätet" varor. Ett av mina sko favoritmärken är Hush puppies och de finns ibland på Ellos.