onsdag 17 september 2008

Dagens löpsedel

Dagens löpsedel är den om den svenska folkkära artist som sitter häktad för misshandel av sin unga fru. För det första, ordet folkkär. Njäe, jag vet inte det. Tore Skogman var folkkär, den här snubben är på sin höjd igenkänd av den stora allmänheten. Få skulle kunna nynna på en låt av honom om det så handlade om liv och död.
Hur som helst. Jag vet inte vad som hände den där natten, jag var inte där. Det var inte du heller. Ej heller var Unni Drougge det... men det hindrar inte henne från att hänga ut honom (upp och ner i kulorna) på sin blogg och tala om för oss vilken skitstövel han är. Risken är stor att han är skyldig, men snälla, kan vi inte vänta med att döma honom tills vi vet mer? Unni, jag älskar ju dig, kan du inte tagga ner lite? Dina tidigare erfarenheter av hemska män, (jag respekterar och förstår ditt hat), har fått dig att se alla lindande i ett rött skynke. Det är synd.

Kom, vi väntar och ser vad som händer.

Inga kommentarer: