fredag 7 november 2008

Dagens möten

I dag har jag träffat min projekthandledare, Kajsa, för första gången. Hon är vetenskapsjournalist och tydligen även kulturarvspedagog. Efter att ha träffat henne känner jag mig mycket lyckligt lottad. Det kommer att bli ett trevligt samarbete.

Jag passade även på att gå upp på Fountain House, en verksamhet jag blev introducerad till på temakvällen på St: Görans sjukhus i går. Jag fick prata med en otroligt trevlig man, som tog sig tid att bli intervjuad på stående fot. Det betyder att jag har uppslag till minst en av artiklarna i serien. Jag ska dit nästa vecka igen, för fler intervjuer och rundvandring. Jag ska även få kontaktnamn på både försäkringskassan och af. Life is good och nu ska jag ta helg. I kväll blir det bio med bröderna Coen. Typ. Och sen The Beat from Palookaville på Stampen.

Fast först ska jag sova en timme, för det gjorde jag inte i natt.
Typ

Kolla in Fountain House. Klicka här!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättebra!

Anonym sa...

On time!