onsdag 17 december 2008

Dagens ajajaj

Jag kan inte sova. Det är inte ovanligt. Men natten till i dag sov jag i 10 timmar i en lång rad. Det är ovanligt. Sen vaknade jag med huvudvärk och lite ont i nacken och sen gick det över och big Jake och jag kunde jobba på med mitt projekt ett par timmar tills jag blev febrig och typ svimmade i hallen och så var jag hungrig och jag bjöd på käk i Farre och sen köpte jag en julklapp från mamma till Egge och sen åkte jag hem och målade lite och mådde ganska febrigt och skar mig på ett glas till en tavla och så vart jag ledsen för att jag hade en sån usel dag så till slut gick jag och la mig men det kom inget sov så istället skriver jag ett inlägg på bloggen och nu har jag nog ingen feber för jag tog ett par tabletter så kanske kan jag sova och allt jag skrev nu var ganska personligt så jag ber er bortse ifrån detta inlägg. Tack.

Inga kommentarer: