tisdag 23 december 2008

Dagens helg

Jaha, då är jag hemma i Stockholm igen. Det känns bra. Men helgen i Småland har varit trevlig, jag har träffat i stort sätt alla. Utom pappa så klart, men det hade jag inte förväntat mig. Anar ni min besvikelse? Då har ni rätt... men han sitter säkert och känner samma sak. Hur som helst, i fredags åkte jag med Jakob och Mats till Hultsfred. Det var dags för sista kabarén. Efteråt dukades det upp julbord så att hela kabarégänget (och jag) fick fira och tacka varandra för det här året.



På lördagen åkte Mats till Öland, jag till Nabben och Jakob tillbaka till Stockholm. I Nabben var inget sig likt. "Mitt" rum är nu även bibliotek.



På lördagkvällen åkte jag till Torp och träffade Jonte, Vickan och Hannes. Hannes är underbar.



På måndagen åkte vi till Oskarshamn. Min morfar Kalle är död sedan 4 år, men det hade varit hans födelsedag om han levt. För att fira tog Jörgen och jag med oss lilla Brita och tände ett ljus på graven. Sen blev det tårta med resten av familjen hemma hos Brr. Alla var där utom Adam och Lotta som var på solsemester. Ella var så klart med, och hon är sååå skön. (Ganska lik sin faster med det där pillandet i håret)



Och snart kommer tomten.

Inga kommentarer: