söndag 15 mars 2009

Dagens festbilder

Ok, här kommer bilderna från gårdagens fest. Vi firade Johan och Danne som båda fyllde 30. På scen: The beat from Palookaville.


Jakob och jag.




Jag och Conny Wall.




Födelsedags-Johan till höger. Bror till vänster.




Danne fyllde också år. Hurra för det.




Jim snurrade plattor.




Ubbe var sååå här glad. Markan var glad innerst inne.




Fem dricka 100 spänn=en slavlapp




Ken, Mats och Anna. 




Jakob på väg upp på scenen. Jag hade ingen aning om att masköverraskningen.

    


The beat from Palookaville. De mexikanska maskerna höjde stämningen.




Presentbordet. Jag är övertygad om att de inte har en aning om vem som fick vad. Jag köpte dock samma till båda.




Johnnie och vackra Susanne. Blått och grönt är skönt.




Glada tjejer.




Camilla var på topp.




Anders Lewén och Janne Lindén. 




Oscar Lindis och Mats Älis hade också trevligt. De dansade till och med.




Greger Andersson hängde i baren.





Mina favoriter.




Dava Piano, Christian och Magnus Josephsson




Shake it baby.




Fregus och Anders i sina läskiga masker.




Ubbes mask var läskigast.




Eller kanske Fregus mask.




David och Christian.




Nacho Libre (Jakob)




Det bildades en ring när bandet spelade Ring of Fire




Propagandaministern





Conny Wall och Maja




Lennart?




Ubbe, Tobbe och Jakob




Little Markus




Jakob var glad att bli av med masken.




Anders Lewen




Anna och Dava Piano.




Baren 




Inga kommentarer: