onsdag 25 mars 2009

Dagens schema

I dag är det min tur att opponera på examensarbete. Jag och Sandy ska köra ångvält över ett projekt om bloggen som företagsmegafon. Skojar bara, det ska vi inte. Projektet är mycket bra, ämnet är intressant och vi har mest positiva saker att säga. Det ska bli kul.

Efter skolan blir det bio med Anna och Sefors. Just nu känns det som om det är jag som bestämmer vad vi ska se. Mest eftersom att det är jag som administrerar bokning och hämtning av biljetter. De är oftast coola med det. Vi har ungefär samma smak, så det går bra. Och så vet jag att Sefors vägrar att se svenska filmer och att Anna och jag ska passa på att se girlygirlfilmer när han inte är med så klart. I kväll blir det den här:



Och just det. Efter bio ska jag vidare till Big Ben för att se Jakob spela med Crawfish Cook. Det var länge sen nu så det ska bli kul. Ny sångare och allt om jag minns rätt.
Lyssna här:

Crawfish på mysp

Inga kommentarer: