måndag 18 maj 2009

Dagens uppdatering

Här i Larsboda är allt lugnt och tyst i kväll. Jag ligger på soffan, vilar ryggen och känner mig lite vemodig. Det är tråkigt att inte känna sig frisk. Det är tråkigt att inte ha ork att göra sådant man annars älskar att göra. Som i fredags. Jakob och jag såg fram emot att gå och se Cadillac Records på bio. Men icke. Jag fick gå och lägga mig med en djävlusk värk som inte ens knarket kunde stilla. Jakob var förstående som vanligt, han arrar ju en massa nya låtar just nu, men det var ändå trist. Trist är också att jag inte har så mycket kraft att träffa mina underbara vänner. Hur som helst så vänder det nog snart.

Nog med tråkigheter.

Roliga saker som är på gång:

SKAP-middag på måndag (Svenska Kompositörer Av Populärmusik). Spännande och förhoppningsvis kul. Om jag vågar tar jag bilder och visar er sen =)

Och just det, jag planerar en examensfest och många har tackat ja. Hurra för det! =)

1 kommentar:

Mojakob sa...

...påminner härmed om min beställning av MYCKET is till examensfesten. Det blir för min del Mojitos för hela slanten på festen. =)