måndag 1 juni 2009

Dagens schema

Oj vad mycket jag har att fixa med just nu. Det är fyra dagar kvar av praktiken och jag har två artiklar att skriva, en kartläggning av bibliotek att göra, en intervju kvar att göra och en projektrapport att skriva. Utöver det har jag bestämt mig för att göra en film till redovisningen på fredag. Istället för att stå där framme och rabbla om praktikplatsen så ska jag helt enkelt visa en film. Den håller på att redigeras just nu, men jag har märkt att jag behöver fler klipp och det ska fixas i dag.

Och så ska jag ju till ortoped Cokorilo i dag. Jag blir alltid lika full i skratt när jag hör hans namn. Jag tänker på dom här då:



Utöver det så måste jag få klart allt till festen jag ska ha på lördag. Jag bjöd in en massa folk som jag tycker om, och ojdå vad många som har tackat ja. Men det ska bli kul, så kul. Städa, göra tårta, handla, laga mat, städa och ta emot gäster i Larsboda, gå på redovisning och fest med klassen på fredag och så examensfesten på lördag.

På måndag åker jag med mamma hem till Småland och där får jag förhoppningsvis vila upp mig lite. Och veckan efter det ska vi ju så klart till Kreta och om inte det är vila vet jag inte vad som är.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Jag håller alla mina tummar. Hoppas att det är din tur nu.
Kramar mamma mia