söndag 19 juli 2009

Dagens lördag

Nu mina vänner ska ni få höra vilken trevlig lördag jag hade i går.


Efter en ordentlig sovmorgon åkte Jakob och jag till Patrik och Petra på brunch. Martin var också där. Huga vad gott och trevligt. Patrik och Petra bor i det så kallade Tulohuset vid Karlbergskanalen, och har det precis så fint som man kan föreställa sig. Salladen med halloumi och rostade mandlar var så god att man hade kunnat tro att Olle varit där och lagat mat. På bilden ses nästan Jako och Patrik.


Efter brunchen mötte jag upp Anna, Erica och Manora på Medis, som givetvis ligger på Medis. Vi var bjudna på fördrinkar hos Manoras vän Mats, som är fotograf och bor i Söder torn, ni vet det där megahöga tornet vid Medborgarplatsen. Lägenheten var bland det coolaste jag sett. Läs mer här! Inredd som ett hotellrum med en magnifik utsikt. På bilden ses Erica och Mats.


Utsikten över Söder, och ta mig fan om man inte ser ända till Nacka.


Se, där är Anna också.


Kvällen avslutades på Fasching. Där spelade Supreme Court allstars med Christian Falk i täten. Det svängde så golvet gungade. Oj vad jag önskar att ni alla varit där.

Inga kommentarer: