måndag 14 september 2009

Dagens klipp

Angående mitt inlägg om kantarellsåsen. I dag gjorde jag det igen. Istället för att boka en tid hos min mycket duktiga frisör Åsa så klippte jag mig helt sonika själv. Det var såååå slitet och jag kände mig så ofräsch, no more tänkte jag och klippte till. Håret är fortfarande blött så jag vet inte hur resultatet blev än, men Jakob påtalade precis att det nog syns att jag gjort det själv eftersom jag har en konstig rundfrisyr just där bak där jag inte nådde med saxen. Till mitt försvar vill jag säga att jag har mycket fin frisörsax inhandlad i New York och att jag övade mycket på att klippa mina bröder när jag var liten.
Och så har jag ändå alltid håret uppsatt.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser fint ut tycker jag.

Anonym sa...

Det ser mycket bra ut framifrån.
mamma