söndag 6 september 2009

Dagens kväll

Jag har jobbat hela helgen och det har varit riktigt trevligt. En glad Pillis ger glada kunder ger ännu gladare Pillis. Enkel matematik.

När jag kom hem var det dessvärre hög tid att plugga. Mitt första PM ska vara inne på tisdag och det är som tur är i stort sett klart. Men sen är det allt det där andra. Jag och mitt team ska hålla en presentation om Habermas och hans demokratimodeller och det kommer så klart gå jättebra... men jag vill inte läsa nu, jag vill bara vila och titta på TV som normala människor en söndags kväll.

Men det är bra att jag har en massa andra viktiga (läs viktigare) saker som måste bli gjorda just precis när min statsvetenskapsbok är som mest spännande. Som att skala jordnötter till Jakob till exempel. Jätteviktigt.

Inga kommentarer: