onsdag 30 september 2009

Dagens vykort


Sedan jag flyttade till Stockholm för 10 år sedan så har jag regelbundet skickat vykort med katter på till min älskade lilla Brita. Förr så blev det nästan ett i veckan men nu blir det lite mer sporadiskt. Det är viktigt att det är katter på korten för hon tycker mycket om katter. Det här kortet landade på hennes hallgolv i dag och jag hoppas att hon blev glad och känner att jag saknar henne.


Jag passade även på att skicka ett födelsedagskort till Fred i Ballorgan Irland. Hon fyller precis som mamma och svärmor år på söndag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka är de där Brita & Fred egentligen?

/Lasse

Pi sa...

Oj förlåt... Brita är min lilla lilla mormor och Fred heter egentligen Frances och är min fd svärmor. Hon kan nästan få ett eget inlägg någon gång framöver. Hej hej.