tisdag 3 november 2009

Dagens tips

Jag kan mycket väl vara den sista som läser Flyga drake. När böcker blir så där populära och omtalade så brukar jag ha svårt att ta mig an dom, det tar liksom emot på något sätt. Det kan ha att göra med att jag är rädd för att bli besviken, men det kan också ha att göra med att jag inbillar mig att alla de som säger att en bok är fantastisk egentligen har dålig smak. Nu har jag den i alla fall på min iPod och den är riktigt bra. Krister Henriksson läser, han är också bra. Så om det finns någon där ute som inte har läst den än så rekommenderar jag er att göra det. Mig kan ni lita på.

3 kommentarer:

Lolo sa...

Åsikterna går isär kring vilket bok som egentligen är bäst - Flyga drake eller Tusen strålande solar. Jag gillade den sistanämnda bättre så det är dagens lästips från mig. =)

Kramkram

Pi sa...

Tack för tipset Lolo, då ger jag mig på den när jag är klar med den första helt enkelt. Kram på dig.

Camilla sa...

du är inte sist Pillis, jag har inte läst den och håller med dig ang böcker, filmer som blir omtalade.. då har jag svårt att ta mig till dem och läsa/se... men jag har dem båda hemma...