fredag 4 december 2009

Dagens ledighet

Djävulsveckan är över och jag känner mig vimmelkantig av ledighet och trötthet. Jakob spelar på den årliga julgrejen i Hultsfred alla helger framöver till jul så här är tyst tyst och ensamt. Jag känner en massa kreativitet vimsa runt i kroppen men jag orkar inte ens resa mig från soffan så allt som tillverkas i Bredäng i kväll är ett blogginlägg.

Efter tentan mötte jag upp Anna på stan. Lite shopping först (jag köpte vantar, kolla längre ner) och sen gratismiddag på ett nytt hippt ställe som öppnat på stan. Det var mycket trevligt och gott men jag kommer inte ihåg vad restaurangen heter så min funktion i spridryktettillalladukännersåbjudervipåmatgrejen funkade inte så bra. Sorry.

I morgon ska Anna och jag gå på julmarknad och sen vidare till Kista för lite shopping och förhoppningsvis mys med Sefors. Vi passar på att umgås extra mycket den här helgen eftersom hennes Mats också är i Hultsfred och spelar. Vi är två musikänkor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

En fin vante må jag säga!

Kalven sa...

jdsjh