lördag 23 januari 2010

Dagens comeback

Här och nu aktiverar jag min blogg igen. Jag har verkligen saknat att skriva den här veckan. Tack för alla hälsningar och vänliga ord, nu håller jag tummarna för att ni inte har lämnat mig för gott.

Det låg verkligen inget dramatiskt stort beslut bakom att vila bloggen i veckan. Jag har varit trött och lite energilös och haft en del annat att tänka på. Så här är det. Jag är gravid. Vi ska ha barn. Det är stort, så stort. Jag märker att jag just nu låter lite avmätt, men det stämmer inte alls med hur jag egentligen känner. Jag är överlycklig och förvirrad och lite skraj och så himla glad.



Vi kallar den sillen.

15 kommentarer:

Johanna sa...

Jag vet, visst är det fantastiskt!
Grattis igen och stora kramar från en blivande faster, farbror och kusin i Italien!

Pi sa...

Tack Johanna och grabbarna. Samuel kommer bli världens bästa kusin.
Kram

Anonym sa...

o vad allt känns bra, från timmernabben

Daniel Åhlin sa...

Grattis Pillis! Fasen vad kul!

Pi sa...

Timmernabben, det känns synnerligen bra. Snart ses vi tycker jag.
Kram

Pi sa...

Danne, tack så jättemycket. Och grattis till er och flytten. Hoppas att ni kommer att trivas i nya lägenheten och nya kvarteren.
Kram

Anonym sa...

Jamen,då förstår jag:)!
Stort o varmt GRATTIS
önskar hela Blekinge!!
Kram och var rädda om er alla tre.

Stina sa...

En stor kram kommer även från den andra blivande fastern + P & A. (Måste erkänna att jag tycker att "faster" låter mycket äldre än "moster", men men...så kommer jag ju också att vara äldre när jag bli faster.

/Stina

Pi sa...

Blekinge, L och J, tack så jättemycket. Hoppas att allt är bra ner hos er också.

Kram

Pi sa...

Stina, du kommer att bli den hippaste, coolaste fastern som någonsin funnits.

Kram på dig.

Anna Liljemalm sa...

Ah, vad fint! Stort grattis, sota fina Pi! KRAM!

Mia sa...

GRATTIS!!

Och så njuter jag ohämmat av att ha gissat rätt, hehehe. Även om jag hade fler gissningar på lager, för säkerhetsskull.

Caesarsalladen var den slutgiltiga kodknäckaren för mig... om du undrade ;-)

Jättekramar till er alla tre!

Camilla sa...

Grattis Grattis! några små aningar fanns det när du var så trött så trött.. har ju 4 st så vissa saker känner man igen =)
Underbart kul! stora kramar
camilla

Pi sa...

Tack Anna, visst är det coolt =)
Ses när du kommer hem hoppas jag.
Kram

Pi sa...

Mia och Camilla, ni gissade så klart alldeles rätt. Tack för hälsningen och alla värmande ord. Den trötta men glada Pi behöver sånt.

Kram och ses snart hoppas jag.