tisdag 16 februari 2010

Dagens erkännande

Jag berättade ju innan jul att min bror Jörgen och jag ofta skvallrade om vad det var i våra respektive julklappar när vi var små. På julafton besvikelse eftersom det är själva överraskningarna som är grejen, inte presenten i sig. I vuxen ålder gör jag dessvärre en liknande grej, med samma besvikelse som följd. Jag börjar kolla på olika tv-serier där det finns något slags tävlingsmoment inblandat. Som Biggest Loser eller So You Think You Can Dance till exempel. Så ser jag ett par veckor och sen börjar jag fundera på vem som vinner de där tävlingarna. Att vänta en månad på sista avsnittet blir outhärdligt och så slutar det med att jag fuskar. Jag bara måste veta det mitt i säsongen. Så googlar jag fram svaret och så fortsätter jag följa serien och försöker intala mig själv att det fortfarande är lika spännande att se. Det är det inte.

5 kommentarer:

sneki sa...

Hoppas du haft en bra dag! :)

camilla sa...

neeeej! jag som följt hela programmet,,,,

Pi sa...

Ajdå, men, finalen var ju i går... trodde att alla visste nu ju. Sorry Camilla =)

Peppe sa...

HAHAHAHA.. sådär gör jag jämt! Inte en serie som jag inte sneekpeekat på vem som vinner. Det är det bästa. Ofta glömmer jag dock bort vem det var som vann... förrän jag ser finalprogrammet och ba.. just det.. eller vänta, nej han skulle ju inte vinna, det var väl hon den andra...eller? Och måste googla det en gång till ^-^

camilla sa...

haha det gör inget Pillis, det var jag som missade och trodde det den dagen.... kram