onsdag 24 februari 2010

Dagens vinst

Att det ser ut så här på krogarna i Stockholm är ju ingen nyhet så klart, men det sårar mig alltid lika mycket att höra om de som blir diskriminerade. I krogköer och på andra sätt så klart. Jag undrar lite över vilka som vill gå på klubbar som gör så. Vem vill vara medlem i en klubb som tycker att somliga är bättre än andra? Äckliga människor säger jag i dag när mitt hjärta svämmar över av kärlek till alla människor i hela världen. Ni som ändå envisas med att lägga halva er lön på krogarna runt Stureplan borde ta av er skygglapparna, släppa sargen och se er om lite i världen. Svenskar är inte bättre än andra, inte finare, coolare, hippare. Stockholm finns knappt på kartan och Stureplan är ganska pinsamt simpelt och inskränkt.

I dag gratulerar jag killarna som tilldelats 15000 kronor var efter att ha blivit diskriminerade i krogkön.

1 kommentar:

Anonym sa...

Verkligen grattis!