måndag 8 mars 2010

Dagens bed rest



I morgon är det äntligen dags att se Hamlet på Statsteatern. Jag fick biljetterna av Jakob i julklapp så jag har sett fram emot det länge nu. Det konstiga är att vi mycket väl skulle kunna glömma att gå. J är upptagen med det sista på sin egen platta och så har han arr som ska vara klara inför inspelningen av Palookaplattan också. Själv latar jag mig, på doktorns inrådan. Sillen mår jättebra men min rygg har sagt ifrån. I fem veckor är det meningen att jag ska vila upp mig. Låt oss konstatera att det troligtvis kommer att bli riktigt riktigt tråkigt. Hamlet i morgon piggar upp.

1 kommentar:

Stina sa...

Hoppas det gick bra med ryggen! Berätta vad ni tyckte, jag satt och kollade på olika föreställningar och funderade på om vi skulle gå på den vi med.

Kram!