onsdag 24 mars 2010

Dagens dosa

Det här inlägget hade lika gärna kunna heta dagen överraskningen eller möjligtvis dagens foträta.

Jag vet att ni blir förvånade nu. Ni tänker Ecco, har Pi köpt ett par Ecco? Hon som alltid har klassiska Converse high top, hippa Red or dead och de senaste Pepe Jeanssneakersarna. Jag förstår er, jag är lika förvånad själv. I går köpte jag mina första Eccoskor ever.



Jag skyller lite på mannen i huset som så länge har tjatat på mig om att jag måste köpa ett par foträta skor. Jag vet att han har rätt så klart, även sjukgymnaster och läkarna har tittat snett på mina Converse. Så i går slog jag till. Vi var på väg till bilen och hade gett upp försöken att hittat något som passade mig. I ett skyltfönster stod de och de var inte de coolaste skor jag någonsin sett, men ändå helt ok. Eller börjar jag bara bli gammal?

Inga kommentarer: