söndag 21 mars 2010

Dagens Lazy Lester


När man lyssnar på Spotify så får man upp rekommendationer på musik som programmet listat ut att man kanske gillar. Last FM hade den funktionen och det var nog det bästa med hela grejen. Där var tipsen mitt i prick och jag fick upp ögonen för en massa artister som jag kanske inte hade hittat annars. Av Spotify fick jag i fredags upp tipset om Lazy Lester, vilket är ytterst märkligt eftersom jag inte, vad jag kommer ihåg, har lyssnat på något som kan få dom att tro att jag gillar munspelsblues från Louisiana.



Hur som helst så tar jag inte illa upp. Jag har träffat gubben Lester flera gånger och bland annat varit ute och fiskat med honom. Jag vet att det finns bilder på det men har tyvärr ingen kopia själv. Det hade gjort det här inlägget fulländat.

Inga kommentarer: