fredag 12 mars 2010

Dagens Ut med det gamla

Ibland måste man gå vidare i livet och ge upp saker som har spelat ut sin roll. Man ska inte ta det så hårt, det är ju ändå bara prylar. Men samtidigt...

Jag har rensat ut en stor kasse underkläder som helt plötsligt blivit för små. Jag ställer undan dem och hoppas på att kunna ha dom om ett år igen.

I dag var det dags att kasta mitt gamla älskade nyckelband. Jag kan inte sätta fingret på vad som varit så speciellt med just det här bandet, för fint är det ju som ni ser inte. Jag fick det av J som fått det på nån spelning på Nalen. Varför det står British council på kan jag inte förstå.

Har ni sett ett par finare strumpor någon gång? Jag köpte dom i USA 2008, men nu är de trasiga och måste slängas. Men var det inte väldigt varmt när du var i USA kanske du undrar. Jo det var det men i bilen körde J ac:n på så höga varv att jag frös som en lite hund. Till slut var vi tvungna att springa in på första bästa Target och köpa ett par långa strumpor. Jag tror att de kostade en dollar, vilken då stod i 5.80 kronor. Nåja, nu har de gått sönder och ingen jag känner har erbjudit att stoppa dom åt mig. Eller?

Inga kommentarer: