fredag 28 maj 2010

Dagen tv

Jag vet inte hur det är med er, men ibland känner jag mig liksom lite utanför. Jag ser ju en del amerikanska talkshows och läser tidningar från samma land. Mycket handlar om film, musik och tv. Alla dessa tv-serier. Man kan ju inte se alla, det funkar ju inte. Jag har gett de flesta en chans och tycker om många av dem. Men en del har liksom gått mig förbi, av olika skäl. Som Lost. Jag har förstått att den är fantastisk. Och Prison Break. Och 24. Säkert alldeles lysande. Men, jag fattar inte. Hur lång tid kan det ta att rymma från ett fängelse egentligen? Och de där som är lost på den där ön, borde inte de ha hittats nu? Hur som helst så känns det ändå ganska bra att veta att jag har massor med boxar kvar att köpa om jag en vacker dag skulle bli sugen.


På tal om det så har releasen av Mad men säsong 3 blivit framflyttad till 26 juni. Det ger mig mindre än en månad att se den innan Sillen kommer. Som jag längtar. Den serien förstår jag nämligen.

1 kommentar:

Stina sa...

Eller så blir den perfekt tidsfördriv sena nätter när Sillen bara vill äta, äta, äta och inte sova...

VI är i mitten av box 2 och jag är också fast!