torsdag 3 juni 2010

Dagens måste

Klart Sillen ska ha likadan tröja som mamma.

Jag mötte upp Anna F i Skärholmen i dag, för lite shopping och fika. Schysst av henne att åka till min del av stan nu när jag är lite justerad. Det blir jobbigare och jobbigare att strutta runt på kryckorna och ska jag vara ärlig så blev jag ganska ledsen i dag när jag tänkte på det. Jag försökte handla lite grejer (jordgubbar och mjölk så klart), och jag tog mig knappt hem. Jag hade även köpt ett par sandaler och en liten present till J som fyller år nästa vecka.

Jag älskar förresten klädmärket Parvel och jag tror att vi kommer att handla mycket av deras grejer till Sillen framöver. Finns på Åhléns. Utbudet är så klart lite mindre här än inne i stan men det fanns en del. Bland annat den där randiga tröjan.

Inga kommentarer: