måndag 19 juli 2010

Dagens inskrivning


I dag var det dags för inskrivning på Huddinge sjukhus. Inskrivningen innebär att man får träffa barnmorska, kirurg och narkosläkare, som alla berättar om vad som kommer att hända på den stora dagen. Narkosläkaren såg ingen anledning till varför jag inte skulle klara mig utan att sövas och det gjorde mig så glad. Jag ville så gärna vara vaken under snittet... så att jag får se lille Sillen direkt.

Men nu har det hänt. I dag blev allt så förskräckligt verkligt och jag är helt plötsligt jättenervös. Innan kändes det ganska coolt, som att allt skulle falla på plats av sig självt, men nu är det allt lite pirrigt här. Nu är det inte många dagar kvar. Snart är jag mamma.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh,så härligt att du kan vara vaken för att ta emot Sillen.Jaa, nu är det verkligt...och vi önskar er alla tre allt gott och stort LYCKA TILL, i framtiden.. och nu,.. med ett smidigt "delivery-release party"!!!Stor kram från oss i Blekinge!

Pi sa...

Tack Lenah och Jöran!
=)