söndag 18 juli 2010

Dagens uppdatering

Det har varit glest med inlägg den senaste veckan, mest för att det har varit glest med intryck och händelser. Jag tänker mycket, förbereder mig mentalt (om det går) och även lite praktiskt. Det trevligaste som hänt den här veckan var en date med fina Louise, som var på tillfälligt besök i Stockholm. Sillen fick en fantastisk present, men den är coolast på så ni får se den i nästa vecka i stället.


Här har ni Louise. Hon är en gammal kursare till mig som numer bor långt bort i Umeå.


Annat trevligt som hänt var gårdagens lunch hos svärföräldrarna. Vi satt ute och för första gången på väldigt länge kunde jag njuta av sommaren. Jag hoppas att det snart blir lite svalare, det räcker med sommar nu om ni frågar mig. Jag längtar efter att få köra igång värmefilten i sängen och att dricka varm choklad.

Inga kommentarer: