lördag 14 augusti 2010

Dagens tacksamhet

Sen Ture föddes har vi haft många besökare här i Bredäng. Mamma har varit här så klart, Jakobs föräldrar har tittat förbi flera gånger och Tures faster Stina med familj har varit här och klappat på den lilla gossen. I går kom min pappa och hans Margareta på besök för första gången sedan jag flyttade till Stockholm, vilket var trevligt och samtidigt lite märkligt. Våra vänner Anna och Mats och min vapendragare Sefors har varit här och Johan Wass som kom hela vägen från Oskarshamn, Anders som är gitarrist och kollega till J kom med godis och present och så kom Johan, Alex och underbara Malte på besök just i dag. Alla har haft med sig en massa fina presenter och vi är så tacksamma och glada. Vi har även fått grattismail och presenter skickade till oss, bland annat från mammas kusin Lenah, mammas väninna Karin och så presenter från min bror med familj och från min moster och från Jakobs morbror med familj. Nu när italienarna kom fick Ture flera fina presenter, bland annat en "grej" som sitter på Tures säng och som redan är en favorit. Jag hoppas att jag inte har glömt någon nu för det här är mitt försök att tacka och tala om att ni alla är underbara. Tack igen!


Det här är söta Malte som var här i dag. Han gillade hammondorgeln.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lilla söta du...
Du är såå "välkommen",som di´säger i Amerikats Förenta Stater!!!
Måste bara tillägga,- gillar Ture starkt OCH Jöran sa på en gång att Telonius,det är säkert efter Monk!!!Det var väl inte illa för nå´n som har problem med minnet!!
Många kramar till lilla familjen, från oss i Blekinge!