måndag 15 november 2010

Dagens överraskning

I går var det ju fars dag. Det är ingen högtid som vi firat i min familj, men jag gratulerade i alla fall båda mina pappor över telefon. Sent på kvällen kom jag på att Tures pappa kanske borde ha firats, men men... snart är den lilla gossen stor nog att själv kladda en kludd eller dylikt till honom.

Själv blev jag dock ordentligt överraskad. På fredag ska vi se Mavis Staples på Nalen och lilla Ture ska vara ensam hos sin farmor och farfar för första gången. Allt fixat av J. Jag är så glad, jag älskar ju Mavis. Vi har sett henne två gånger tidigare. En gång på Bern och en gång i Central Park, New York. 71 år och coolast i världen.

I väntan på Mavis i Central Park

1 kommentar:

Anonym sa...

Så kul för dig/er att få vara barnfri/a f.f.g. och gå ut en kväll!
Vi ser verkligen fram emot att få rå om älsklingsture själva några timmar - han är så välkommen!
Farfar och farmor