lördag 1 januari 2011

Dagens 2010 i bilder

Här kommer en sammanfattning av 2010 i bilder:

Jag blir äntligen klar med Statsvetenskapen. Den tyngsta kurs jag någonsin läst.


Den 22 januari, på Britas födelsedag, gör vi ett ultraljud som visar att bebisen mår bra. Äntligen kan vi berätta.


Jag är besatt av jordgubbar.


Vi åker till Gran Canaria i två veckor. Jag har precis börjat gå med kryckor pga diskbråcken.


Jakobs band släpper en ny fantastisk platta och han håller stor releasefest på Berns. Succé.


Min mormor blir dålig och dör. Jag hinner träffa henne för att ta farväl, men bebisen missar henne med tre veckor. Det är sorgligt.


Sen blir det begravning.


Ture Telonius Ferdinand föds den 22 juli.


Vi åker till Almunecar i Spanien i två veckor. Jakob har fått låna en lägenhet genom SKAP. Ture är knappt tre månader och världens coolaste resesällskap.


Jakob släpper sitt skivbolags sjunde platta och vi åker till Lund för att vara med på releasen. Vi besöker även Kullaberg så klart. Vackert.


Ture och jag börjar på babyswing.


Ture börjar med smakportioner och älskar allt som bjuds. Gröt är godast.


Vi åker till Hultsfred för att se Jakob spela och lilla Ture och jag åker lite före till Timmernabben för att fira en tidig jul. Första gången på ett riktigt tåg.


Ture öppnar sina första julklappar alldeles själv. Pappret är roligast.


Ture i går på nyårsafton. Han gillade tomteblossen, att chilla i soffan och se på när vi spelade spel men sen snubblade han på mållinjen och somnade kvart i 12.

Inga kommentarer: