onsdag 6 april 2011

Dagens likheter

Alla som träffar Ture säger att han är så jättelik sin pappa Jakob. Jag förstår att det är så eftersom alla säger det, men jag ska erkänna att jag aldrig, inte ens en sekund, har sett den likheten. Det kanske är vanligt att mammor inte ser sådant, jag vet inte, men jag har funderat en del på det där. Jag ser heller inte att han är lik mig, men ibland skymtar mina syskonbarn till i lilla Tures ansikte och det tycker jag är trevligt. Och just det, ibland är han lite lik min pappa på bild. I dag när jag skulle scanna in bilden som användes i inlägget innan det här hittade jag några bilder på mina bröder när dom var små. Då ser jag till min glädje att han faktiskt är lite lik dom båda. Typ.

Här är min äldsta bror Joakim med mina ytterst coola föräldrar. Ser ni hur lik Ture är Joakim här?


Och här har ni samma Joakim till vänster och då är dom helt plötsligt inte alls lika. Däremot är Jörgen och Ture lika istället. Ser ni eller är det jag som är knäpp?

Inga kommentarer: