onsdag 27 april 2011

Dagens stress

Först var det en massa Småland för hela slanten, sen jobb på Ikea när vi kom hem, tisdag gick till vattenträning och smärthanteringskurs på Nacka sjukhus och onsdagen till stabiliseringsträning på Friskis och Svettis i Sickla och Jakob har haft två rep med storbandet och så rep med Palooka i morgon och sen spelning med samma band på fredag och sen med Sven Z på Fasching på lördag och jag ska jobba lördag och söndag. Åh vad jag ogillar när dagarna bara flyger förbi utan att gnusse får hundra procent uppmärksamhet... men ni såg schemat va? I morgon och på fredag ska jag vara ledig och jag ska hänga med Ture och vi ska busa och gunga och kela och träffa Henry och kanske ska vi även kramas.

Henry och jag när vi sågs senast. Så söt.

2 kommentarer:

Blekingebo sa...

Vi vill lämna ett GRATTIS till dagens pojke som heter Ture! Varma hälsningar till namnsdagsbarnet och hans föräldrar från ett sooligt Blekinge!

Pi sa...

Tack Lenah och Jöran! =)