torsdag 22 september 2011

Dagens uppdatering

Å vad dålig jag har varit på att blogga den senaste tiden. Här kommer en snabbuppdatering. I söndags träffade jag Gotlands-Anna, en av mina äldsta vänner. Vi fikade och hon träffade Ture för första gången. Heter alla dina vänner Anna kanske du undrar nu, och ja, det gör de faktiskt. Nästan. Sen så har jag jobbat på Ikea, och i dag har jag även varit där med svärföräldrarna och handlat. I går kväll träffade jag Sefors, nej han heter inte Anna så klart, och vi shoppade åt honom och käkade en fantastiskt buffé på Pong. I morgon kommer en gammal kurskamrat och hälsar på. Det är inte supermånga jag fortfarande har kontakt med, men det här är en av mina favoriter så henne behåller vi. Och jo, hon heter Anna.
Ture med Anna förra gången hon var här. Det var hon som introducerade honom till Barbapapas underbara värld.

Inga kommentarer: