fredag 28 oktober 2011

Dagens kladd

 Jakob har åkt till Hudiksvall för att spela med Mike Sanchez och Ture och jag har mest hängt här hemmakring. På väg till lekplatsen förstod jag plötsligt varför han behöver typ gummiförklädda byxor. Han hoppade i löv och trillade i lera och var lycklig och blöt och kladdig. Jag lät honom vara, han var så ju så glad. Byxorna var genomsmutsiga när vi kom hem och dessvärre lite blöta också. Han brydde sig så klart inte men i morgon skickar jag med honom ett par bättre utebyxor om han kanske ska få vara ute och leka med farmor. Just det, jag jobbar i helgen och Jakob spelar i Linköping och Ture hänger med farmor och farfar till på söndag. Han har det bra han.




I kväll kom det tre killar och trickochtreatade. Den ena bor i vår trapp och är jättesöt. De såg inte så läskiga ut men vi gav dem så klart lite godis i alla fall. 

Inga kommentarer: