torsdag 27 oktober 2011

Dagens klipp

Alltså, den är inte megasuperintercoolerbästastepåmarknade, men den är perfekt för mig. I morse såg jag i DN att Elgiganten sålde Canon Ixus 115 HS för bara 799 kronor, typ halva priset. Vi har redan en Ixus men den har varit med i många många år nu och jag har märkt att den har börjat glappa. Vi har så klart en jättefin systemkamera som jag använder när jag får möjlighet och så har vi en fantastiskt fin videokamera som vi filmar en del med. Men, det är ändå den lilla Ixusen som gör grovjobbet här hemma. Den ligger alltid startklar på flygen så det är med den jag fångat merparten av alla tusentals bilder och filmer på Ture. Den nya kameran har långt fler megapixlar och filmar självklart i HD, så nu kommer det bli ännu enklare att få till superbilder och filmer på den lilla gnussen. Jag är glad.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med nya kameran !

Linn sa...

Tack så mycket!! =)
När ska Ture börja förskolan?