lördag 15 oktober 2011

Dagens längtan

Ture i Spanien för ett år sedan. 

Jag tror att Ture sover nu. Jag är inte säker men jag tror det. Han är hos sin farmor och farfar och jag vet att han har det bra. Både jag och pappa Jakob jobbar den här helgen så farmor och farfar får rycka in. Jag passade på att jobba ett par timmar extra och nu är det dags att sova. Men det går ju inte. Jag saknar den lilla gnussen, sitter och tittar på gamla bilder och filmer på honom. I morgon kväll efter jobbet får jag krama honom igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jodå, mamma Pi, din Gosisture sover sedan ca två timmar och nu ska farmor smyga sig in i hans rum och också sova.
Han tycks ha haft trevligt idag med bus och grejande både ute och inne.
Vi är så glada att kunna hjälpa till och ta hand om gullklimpen ibland!
Sov gott! önskar B. och O.

Anonym sa...

Vilka bra farföräldrar Ture har. Det är svårt när man bor långt bort. Hälsningar från mormor och Eggemorfar. Ska ju snart få krama Ture, på fredag närmare bestämt.