lördag 29 oktober 2011

Dagens saknad, igen

Jag är hemma ensam, galet trött och lätt uttråkad. Ture är hos farmor och farfar och jag vet att han har haft en härlig dag med mycket bus och 200 procent uppmärksamhet. Själv jobbade jag till 19, nöjd med dagen, men nu saknar jag min familj. Vet ni, jag kommer knappt ihåg vad jag gjorde innan jag fick barn. Vad gick livet ut på då? Vad gjorde jag? Jag borde så klart passa på att träffa vänner och gå ut och ha roligt och komma hem sent och kanske gå på sena bion och gå på pub när jag är familjeledig... men inget av det där lockar. Allt jag vill är att det ska bli söndag kväll så att jag får krama Ture och Jakob igen. 

Den här lustiga bilden hittade jag när jag laddade 
ur nya kameran. Jag vet inte hur det hela gick till.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är underbart med dig och din lilla familj. Älskar Er!!!