måndag 17 oktober 2011

Dagens sjukling


Den här lilla pojken är sjuk på riktigt för första gången någonsin. Hög feber. That's it egentligen. Jag har förstått att det inte är ovanligt och inte farligt och inte något att ojja sig över - men ni ska veta att jag ojjar mig. Jag är orolig och lite rädd och så där. Det är jobbigt att se honom ledsen och hängig, det är vi verkligen inte vana vid. Det enda som är lite pyttepyttelite bra med allt det här att vår lilla gnusse just nu är supergosig. Han kramas och kramas och kramas hela tiden. Mys.

3 kommentarer:

Stina sa...

Krya på dig Ture säger vi på Ingarö!

Anonym sa...

Krya på dig Ture så mormor och Ann-Britt kan komma till dig på fredag. Kramar

cammie sa...

Hej, Hoppas du har det fint. Jag vill bara tipsa dig som har barn, om att jag har flera fina tävlingar i min blogg just nu. Bland annat kan du vinna en resesäng, wigglekart och presentkort. Du finner dem i min meny. Varmt Välkommen in till mig :)