söndag 23 oktober 2011

Dagens uppdatering

Det är nästan lite läskigt. Jag hade faktiskt ingen aning om att det var så länge sedan jag skrev här på bloggen. Det brukar sköta sig själv och det brukar bli regelbundet och jag brukar ha en massa att berätta så jag vet inte vad som hände. Bättring utlovas.

Nu då? Min älskade mamma och hennes syster har varit här och hälsat på. Ture har fortfarande en massa vattkopprickar lite överallt, blåsor på händer och fötter. Därför har vi legat lågt och inte varit ute. Stackarn, det är en vecka sedan han var ute nu, vi vill ju inte smitta lekkamraterna. Nu tror jag dock att de mesta torkat ut så i morgon kanske vi kan ta oss till lekplatsen i alla fall. Jag tänker på vilken otrolig kämpe Ture är. Så sjuk och inget gnäll. Bara lite jobbigare att somna än annars. Eller det kanske är något annat? Jag har förstått att andra inte har det lika lätt av somna annars som Ture alltid haft. Nåja, vi får se om det håller i sig.

Vad mer? Jakob åkte i går för att spela på den där musikfestivalen på nån Östersjöfärja. I kväll kommer han hem igen. Och i morgon börjar jag min nya behandling. Eller ni vet den där värkmedicinstudien jag ska vara med i. Jag berättar mer om det sen.

Moster, mamma och lite Ture.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej och tack för en trevlig helg. Det är alltid så trevlit att komma till Er i Stockholm. Kramar i massor från mormor.