onsdag 9 november 2011

Dagens saknad

Vad kan jag säga. Pojken har varit hos sin farmor och farfar i kanske två timmar och jag saknar honom galet mycket. Vi andra är så sjuka att vi knappt orkar vara vakna, än mindre busa och ta hand om honom på bästa sätt. Jag har faktiskt inte tänkt på det innan, att "problemet" kunde uppstå. Två sjuka föräldrar med ett piggt barn är ju ingen hit. Tur att han har så fina farföräldrar helt enkelt. 

Det är konstigt när han inte är här. Jag hostar lite tyst, tänker att jag inte får väcka honom från hans lilla lur, kommer på att han inte är hemma, blir hungrig och funderar på vad Ture vill ha att äta, kommer på att han inte är hemma, osv osv. Sa jag att han bara varit borta i ett par timmar?

Nu passar vi på att vila. I helgen ska jag jobba, med start fredag. Då måste jag vara pigg.

Som ni ser så ville han inte att det här skulle komma ut, men nu vet ni  =)


1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas ni kan vila nu när han är hos farmor och farfar. Krya på er båda två så hörs vi i morron. Kram