söndag 20 november 2011

Dagens söndag

I dag hade Ture och jag tänk kickstarta julförberedelserna. Vi är inte säkra men vi tror att det är första advent nästa helg, är det så? I så fall var tanken att tjuvstarta, liksom passa på att njuta av det fina lite lite längre. Vi kom tyvärr inte i gång dock. Jag vet inte vad det är med mig men jag är trött, så trött. Förkylningen går in på sig tredje vecka i morgon. Det är så klart mycket bättre men luftrören är fortfarande knasiga och rösten är inte heller på min sida. Istället för att pynta har Ture och jag busat och myst. Han har bajsat på pottan, duktiga unge. Jakob spelar på Gondolens personalfest med Palookaville. Det är så länge sedan jag såg det bandet så jag kommer knappt ihåg hur det låtar. Svammel. Nu ska jag sova.


1 kommentar:

Anonym sa...

Underbara söta unge, vad har mamma satt på dig för mössa? Kramar