onsdag 23 november 2011

Dagens turné

I morgon åker Jakob iväg på en nästan månadslång turné. Han spelar i Stockholm nästa helg så då är han hemma lite och så kommer han nog hem en sväng till någon dag mitt i. Som vi kommer sakna honom. Han har så klart varit på turné många gånger tidigare, men aldrig så här länge sedan Gnusse kom. Förhoppningsvis kommer vi kunna skypa nästan varje dag och prata en massa i telefon.

Bandet han ska spela med är The Refreshments. De kör alltid en julshow varje år, med en eller flera gästartister. I år är det Eva Eastwood som gästar. Jag har inte lyssnat speciellt mycket på henne tidigare men nu när Jakob har hållit på med arren till showen så är jag såld. Vilken härlig tjej.

Här kommer ett klipp då hon var med på Allsången i somras. Jag tror att de ska spela just den här låten nu också.

1 kommentar:

Linn sa...

Jag gillar Eva Eastwood, riktigt bra artist!! :-)