torsdag 15 december 2011

Dagens dag

I dag åkte Jakob iväg igen. Halmstad, Gävle, Östersund och så något annat ställe som jag inte kommer ihåg. Vi andra gick till öppna förskolan som vanligt, lekte, busade och hade oss. Efter luren, som alltid följer, åt vi gårdagens rester, köttfärssås och pasta. Som han åt, tryckte in mat med gaffel och fingrar. Efteråt fick vi duscha, köttfärssås skräpar ju ner en massa. Sen tog vi bussen fram och tillbaka till Skärholmen. Vi hade lite att fixa, lite smått och gott. Jag fick till exempel en tidig julklapp/födelsedagspresent i dag av Jakob. EN IPHONE 4S!!!, lyllos mig, lyllos bortskämda mig. Jag är så himla glad.  =)  Nu ska jag bara lära mig den också. 

Här äter gnusse köttfärssås. Jag tror att det är den absoluta favoriten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha det bra där i Bredäng önskar vi i Timmernabben!