måndag 12 mars 2012

Dagens influensa

Det blev ingen resa till Småland den här gången. Nu är det Jakob som är sjuk. Jag vet att det är många som har det hundra gånger värre än vi, men nu måste jag säga att det här börjar göra mig riktigt trött. Vi går in i fjärde veckan i rad med sjukdomar här hemma. Först Tures mage sen Tures förkylning och sen lite förkylning för mig och Jakob och så Tures mage en gång till och så nu influensan från helvetet för Jakob. Stackarn. Vi andra är inte heller superpigga och Tures mage är sig inte riktigt lik än så vi ville inte gå till öppna i dag. På eftermiddagens, mellan två välbehövliga lurar, gav vi oss dock ut och lekte lite och gick till affären. Vi stannade vid dagiset och berättade att Ture ska börja hos dem i april och det visste de redan så klart. De bjöd in oss att komma och leka med dem på gården närhelst vi ville. Trevligt.

Nu saknar jag faktiskt min familj i Småland. Hoppas att det kommer en ny chans snart. 


Ture i januari

1 kommentar:

Fröken M sa...

Tack för tipsen !
Sound touch har har v haft länge, men dom andra ska testas !
Krya på er och ha en bra dag !