tisdag 29 maj 2012

Dagens bilder

Jag är glad att Ture är så fascinerad av djur. Det kommer att löna sig på något sätt, det är jag övertygad om. Djur är så otroligt härliga, vackra, roliga och coola och man kan lära sig så mycket av dem. Jag har alltid varit en djurtoke, ni vet en sån där som förälskat mig i hundar och som sett på mina egna djur som mina bästa vänner. I dag, när jag har barn, så har jag ett litet annat perspektiv, men jag tycker fortfarande om dem så klart. Hundar och kor kommer högt upp på listan, men jag gillar egentligen alla djur förutom spindlar och en och annan gråsugga och tvestjärt. Jag dödar bara spindlar, resten föser jag bort om det behövs eller hjälper ut i friheten igen. Det ska jag lära Ture också. Att alla är fina och finns av en anledning. Ja, alla utom spindlarna alltså.


De här bilderna är tagna av dagisfröken Karin.

Inga kommentarer: