onsdag 9 maj 2012

Dagens ursäkt och så

Just nu är min blogg så otroligt oinspirerande... jag har ingen feeling, och kanske rent av lite dåligt samvete. Ni som ändå kommer hit tackar jag, ni är fina. Och ni tycker säkert jättemycket om vår Ture  =)  Jag lovar att det blir bättre snart. Just nu är jag mest trött och lite förkyld. Den har dagisstarten tar verkligen en massa energi, och detta trots att det går så bra. Och bra går det. Han äter och leker fint och sover som han ska och sen kommer eftermiddagen och då vill han inte gå hem. Fast när vi kommer hem blir han glad igen och det är tur det för jag saknar ju min lilla kelgris och behöver fylla på med tureenergi. Han är bra på det. Han är lite extra snarstucken just nu, nästan positiv hela tiden men sen jäklar vad arg han blir om något går emot honom. Jag förmodar att den här omställningen tar på hans krafter också, även om han trivs menar jag. Han är ju mycket tröttare nu, somnar tidigare och så där. 


Min hälsa förresten, det känns som om jag klagar en massa och så farligt är det faktiskt inte. (Konstig mening men jag gillade den, så det så). Jag kan berätta att min mage blev bättre av sig själv efter cirka tre veckor. Det var bland det märkligaste jag varit med om. Jag hade diarré tre veckor i rad, sprang på toa upp till tio gånger om dagen och sen vips så var det bara över. Lämnade ju prover hos dr men de visade inget så egentligen har jag ingen aning om vad det var. Konstigt. Jag passade förresten på att kolla laktosintolerans samtidigt men det visade inte heller något. Skönt. Det om detta.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var en cool mening!