onsdag 26 september 2012

Dagens kaka

Jag glömde ta en bild på den goda maten jag gjorde i dag. Det här skulle förresten kunna bli en lchf-blogg, men det vore så förskräckligt tråkigt så det blir det inte. Istället nämner jag den där flygande Jakob-liknande maträtten i förbifarten. Och på tal om maten, i dag vägrade Ture att äta. Han var så trött stackarn, trött och arg. Han ville ha en kaka, vilket är ironiskt eftersom han typ aldrig äter kakor. Han såg i alla fall kakpaketet som var nyinhandlat och låg på diskbänken, så han bara skulle ha en kaka. Eller en förresten, han sa: -kakor, kakor, kakor, låna pappas kakor. Eftersom han vägrade äta av maten så slutade det till slut med att han snabbt fick ett par uppvärmde plättar och sen en kaka. Det trodde jag faktiskt inte om mig själv, jag är lite chockad fortfarande.  

Inga kommentarer: