lördag 22 september 2012

Dagens nyhet

Hej igen alla! Som ni sett har det varit tyst här på bloggen ett tag. Egentligen bara för att jag har haft lite funderingar kring hur jag ska göra med bloggen och Ture och Tures medverkan på bloggen, om ni förstår vad jag menar. Nu har jag kommit fram till hur jag ska göra och ni är välkomna att hänga med. Den här bloggen, på den här adressen, kommer att handla mest om mig i fortsättningen. Har ni tur så kommer den att gå tillbaka till det den en gång var - en jävligt bra blogg. Ni vet som på den tiden den handlade om allt möjligt och omöjligt, intressant och ointressant, tankar, tips och idéer.

Men Ture då tänker säkert ni. Ture har fått en ny blogg som kommer att handla mer om bara honom. Ni är alla välkomna att hänga med dit, men ni behöver en liten inbjudan från mig. Den kommer alltså att vara skyddad från kreti och pleti, från och med nu är det bara vi vänner här som kan se den. Maila mig och säg om ni vill ha adressen dit. Presentera dig så jag vet vem du är så får du en länk av mig. Du kommer att bli ombedd att logga in på ditt google-konto och har du inget sånt så går det smidigt att skaffa ett. Jag lovar, det är inte svårt.

Kom igen nu, maila mig din adress nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Pi. Har skickat min adress men det blir inte rätt. Hoppas jag får vara med ändå. Kram din mamma