tisdag 6 november 2012

Dagens friskhet

Jag är frisk nu, jag borde tala om det omifall någon undrar. I kväll har jag jobbat och det var som vanligt trevligt och skoj. Nu är det så märkligt att jag inte ska jobba på 10 dagar, sånt är mitt schema. Jag oroar mig så klart för pengarna nu när jag inte har kunnat jobba mina senaste två helgerna, men jag försöker att inte tänka på det. Att åka på en resa till London eller Dublin som jag har funderat på kan jag glömma. Jag var nästan helt inställd på att åka i december eller januari, alldeles ensam för första gången. Men men, så kan det bli. Nu får jag istället se fram emot en vårresa. Det verkar som om vi tjejer, alltså Anna, Erica och förhoppningsvis Carina och jag, ska åka någonstans i mars. Barcelona tror jag. Jag ska inte klaga.



I morgon sjukgymnastik för första gången på urlänge. Det blir bra.

Jag har knappt träffat min loppa i dag. Han sov när jag kom hem från jobbet och i morse var det bara en kortis. Nu längtar jag mig galen efter honom.


Inga kommentarer: