söndag 4 november 2012

Dagens kräk (läs inte om du är känslig)

Märkligt hur det kan bli. Nu är jag sjuk igen. Jag missar en jobbhelg till och det är värdelöst. Den här gången är det någon slags magsjuka. Jag jobbade i går kväll och hade en konstig känsla i magen. Redan tidigare på dagen var jag galet trött och sov i flera timmar. Efter ett tag på jobbet kände jag mig svag och yr, trodde jag skulle kräkas och gick i väg på toa men inget hände. Gick tillbaka till säljdisken och kände mig lite starkare. Som tur är hade jag hittat en påse på vägen som jag la under disken. Sen bara kom det, medan jag pratade med två urtrevliga kunder. Jag hann sätta mig på knä bakom disken så det var inte riktigt så otrevligt som det hade kunnat vara. Jag hade ju min påse  =)

Det blev en taxi hem och sen har det liksom fortsatt. Jag har slutat kräkas och så men jag är trött, matt och öm i magen. Loppan har åkt till farmor och farfar och jag saknar honom. Det har varit så tyst här hela dagen så jag har passat på att sova sova och sova.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu måste du krya på dig!