torsdag 8 november 2012

Dagens vikt

I tisdags var det ju tre månader sedan jag började äta LCHF. Så här ser det ut. Jag har gått ner ca 14 kilo. Jag hade ju magsjuka i helgen och då visade vågen på minus 15, men nu tror jag det har landat igen. Jag äter på samma sätt som jag har gjort hela tiden, men i går så fuskade jag faktiskt och beställde in en thai, wokad kyckling med cashewnätter. Jag lovar, det är det bästa jag vet. Givetvis utan ris men vad de har i såsen, det där som gör det så gott - det vågar jag inte tänka på. Hur som helst så är det lugnt, jag har ingen brådska någonstans. Jag ska inte gå ner så mycket mer har jag tänkt. Det är lite konstigt, men jag väger fortfarande kanske 12 kilo mer nu är vad jag gjorde mellan kanske 2005 och 2008... ändå har jag faktiskt nu blivit av med alla mina gravidkilo och lite till. Hurra för mig!!! =)

Nu var vi sugna på något och värmde på frusna hallon och blåbär och åt dem med en massa vispad grädde. Osötat så klart. Hysteriskt gott.

Jag 2006

Inga kommentarer: